We Dance To Tell The Tale

Posts tagged “dominic

dominic, Adoria, SweEvy, & NKMTnoko on Infinite’s Be Mine

Yes, UrbanTale crew are not all Indonesian
And I love it when we get along and having fun together ^^
Presenting dominic (well he’s Indonesian xD), Adoria, SweEvy & NKMTnoko making their moves <3 with a nice video by khaell


Congrats to 2 New Happy Couple

Semalam sepertinya malam yang seru buat beberapa anggota crew, dan tukang mak comblang crew akhirnya sukses makcomblangin, bukan cuma 1 pasangan, tapi 2!

Selamat buat pasangan-pasangan baru, dan selamat buat tukang mak comblang crew, akhirnya kalian sukses ya, sekarang dominic & WyvernJR udah boleh gelar lapak jasa comblangin di crew ;p wakakakakakakaka

.       .       .       .       .

Last night looked like fun for some of the crew members, and the crew matchmakers finally succeed in doing their first trial, not only 1 couple, but 2!

Well congratulations for the new couples, and also to the crew matchmakers, finally you guys did it, and now dominic & WyvernJR, could finally start a matchmaking business ;p


Galau Berjamaah ==a

Ngga heran sih, makin ke sini makin akrab, makin ada aja kelakuan aneh dan gaje yg dibikin anak-anak crew, termasuk yang satu ini

Ya ya ya we love to do fun nonsense stuff :))

Tapi ya, ngerti sih kenapa mereka galau berjamaah; hari geneee, galau kok sendirian, jangan kaya orang susah deh, berjamaah dong~

p.s. thank you ema-chan buat fotonya (~^3^)~


Black & White After Party: Someone seems kinda stressed out


The After Party

Abis pepotoan keluarga, ternyata masih banyak yang haus tampil dan banci eksis :))
Dan akhirnya kita pindah dan foto foto lagi, kaya lagi dugem sehabis pesta, gitu deh pokoknya LOL

.        .        .        .        .

After taking the crew “family shot”, seemed that there a few members who still want to be snapshotted :))
So finally we moved and take another SS, pretending we’re on the club on an after party, errr yeah… whatever LOL


Merry XMas & Happy New Year from dominic & Fleur

Never too late to say it, so here…

Merry XMas & Happy New Year greetings from dominic & Fleur


Happy New Year 2012

Nothing much to say, only to make an SS of a bunch of peeps with pose is kinda tricky LOL
I just wished that more members were online and I don’t have limited time to make this u.u
Anyways, just wanting to wish you in advanced;

HAPPY NEW YEAR 2012